Témata bakalářských prací 2024

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Mezní termín pro odevzdání podkladů pro zadání práce je do 9. 6. 2024.

Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací.
Všechny obhájené bakalářské práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Robot NAO a jeho využití při propagaci katedry.
  2. Tvorba vzdělávacího webového portálu pro učitele informatiky.
  3. Možnosti využití BBC Micro:bit ve spolupráci s platformou LEGO.
  4. Návrh vzorových projektů pro využití rozšiřujících sad pro BBC Micro:bit.
  1. Inovace vybraných částí e-kursu pro předmět ZPTD.
    Vratislav Havlovic
  2. Úlohy a aktivity pro popularizační web KVD pro učitele informatiky - sekce Mobilní technologie.
  3. Úlohy a aktivity pro popularizační web KVD pro učitele informatiky - sekce Využití moderních technologií ve výuce přírodovědných předmětů.
  4. Vzdělávací aktivity formou hry se zaměřením na vyhledávání informací a jejich další zpracování
    Josef Mašek
  5. Popularizační aktivity pro vzdělávací portál KVD pro učitele anglického jazyka
    Vojtěch Skala
  1. Těžba osobních dat v oblasti zdarma poskytovaných služeb.
    Matěj Tyrpekl
  2. Komponenty pro výukový elektronický materiál - MS Access.
  3. Volně použitelné nástroje pro výuku databází - dostupné on-line.
  1. Analýza přechodu základních škol na výuku podle modelových školních vzdělávacích programů.
  2. Analýza postojů studujících v předmětu Zpracování textových dokumentů
    Lukáš Martínek
  3. Analýza změn dovedností studujících v průběhu předmětu Zpracování textových dokumentů
    Dominik Štochl
  4. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Konečné automaty a formální jazyky.
  5. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Teorie grafů.
  6. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Digitální technologie a zákony ČR.
  7. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Komprese.
  8. Příprava a praxe lektorů digitální gramotnosti v neformálním vzdělávání
    Jakub Kovářík
  9. Rozvoj komunikace prostřednictvím činnosti na Wikipedii.
  10. Šifrování a Wi-Fi sítě.
  11. Výuka práce s dezinformacemi na základních školách
    Vojtěch Hrubant
  1. Generativní AI jako pomocník ovládání technologií.
  2. Generativní AI jako nástroj pro rozvoj kritického přístupu k informacím.
  3. Problematika rozpoznávání obrázků generovaných AI.
    Tadeáš Hladký
  4. Tvorba webového portalu pro florbal.zcu.cz.
    Pavel Vršecký
  5. Využití generativní AI studenty předmětu Programování 1.
    Šimon Venclík
  1. Analýza a srovnání Blazor wasm a Blazor server pro edukaci.
  2. Vytvoření grafické či funční knihovny pomocí Blazor pro edukaci.
  1. Komunikační platformy a jejich možnosti v rámci podpory studentů
  2. Tvorba "floppotronu" pro účely propagace katedry
  1. Příprava učitelů informatiky - přehledová studie
  2. Miskoncepty v blokově orientovaných programovacích jazycích
  3. Python - sada úloh pro výstupy nové informatické vzdělávací oblasti RVP G a SOV
  4. Využití generátorů obrázků na ZŠ
    Zdeněk Zálešák
  1. Distanční vzdělávání a senioři - možnosti a limity
    Matěj Karban
  2. Katedrální on-line katalog digitálních vzdělávacích zdrojů.
  3. Generativní umělá inteligence jako asistent učitele
    Pavel Vonásek
  4. Vliv digitálních technologií na život seniorů
    Lukáš Kudělka
  1. Komponenty pro výukový elektronický materiál pro podporu seminářů předmětu Programování 2
    Lukáš Vobruba
  2. Komponenty pro výukový elektronický materiál pro podporu přednášek předmětu Programování 2
    Jindřich Princ
  3. Komponenty pro výukový materiál využívající stavebnici Fischertechnik Robotics
    Milan Valenta
  4. Komponenty pro výukový elektronický materiál pro aplikaci Coda.io
    Tereza Juhová
  1. Vizualizace pro výuku předmětu Výpočetní technika ve společnosti (KVD/VTVS).
  2. Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML.
  3. Technická realizace distančního kurzu HTML5.
  4. Technická realizace distančního kurzu numerické metody řešení soustav lineárních rovnic.
  1. Porovnání aplikací pro tvorbu notových zápisů a způsob zaznamenání zvuku.
  2. Online nástroje pro rozvoj digitálních kompetencí.
  1. Realizace webové hry na motivy Escape Tales.
    Marcel Křesadlo
  2. Inovace webového portalu digitalnidetektiv.cz.
    Lucie Zahradníková
  3. Komponenty pro výukový elektronický materiál - Vývoj webových aplikací v Blazor.
  4. Porovnání webových frameworků.
    Zdeněk Heriban