Témata bakalářských prací 2017
Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 16. 6. 2017.
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací.
- Zdarma dostupné doplňky aplikace Google tabulky a jejich využití v předmětu Zpracování dat pro vzdělávání
- Mobilní Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí na střední škole
- Prezentace vzdělávací instituce na sociálních sítích
- Periferní zařízení pro iPad a jejich možné využití ve výuce přírodopisu
- Porovnání volně dostupných mobilních aplikací pro záznam sportovních aktivit (iOS)
- Porovnání volně dostupných mobilních aplikací pro záznam sportovních aktivit (Android)Matěj KOKOŠKA
- Porovnání volně dostupných mobilních aplikací pro organizaci času (iOS)Jan HRABA (P15B0071P)
- Bookry - tvorba průvodce pro učitele
- Analýza chyb 3D modelů a jejich úprava pro tisk
- Využitelnost vytištěných 3D modelů v praxi
- Porovnání a možnosti využití freeware aplikací pro tvorbu 3D modelů
- Porovnání aplikací pro 3D modelování a jejich možnosti
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie informace
- Proměny fungování komunity spojené s českou verzí Wikipedie
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie grafů
- Principy a příklady počítačové infiltrace jako součásti kybernetické války v mezinárodních sporech
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Konečné automaty a formální jazyky
- Srovnání konceptů digitální gramotnosti na úrovni dílčích kompetencí
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Práce s daty
- Tvorba videí a animací pro učebnici LEGO robotiky
- Ověření učebnice LEGO robotiky na 2. stupni ZŠ
- Tvorba webového systému pro vedení pedagogických praxí na FPE ZČULuboš HUBÁČEK
- Tvorba webového portálu pro podporu handicapovaných na ZČU
- Problematika tvorby šablon pro uživatele s handicapem na příkladu šablony pro webový portál IPC ZČU
- Simulační programy a virtuální laboratoře pro elektrotechniku a elektroniku
- Porovnání elektrotechnických stavebnic vhodných pro výuku
- Koncept sandboxových her a jejich využití ve vzdělávání
- Využití platformy Arduino ve výuce mikropočítačové techniky
- Význam informatického myšlení v naší společnosti
- Porovnání prostředí pro výuku blokového programování
- Aktuální trendy využití rozšířené reality (augmented reality)
- Porovnání prostředí a možnosti využití geoherních aplikací
- Vývoj programového nástroje pro tvorbu a editaci SVG SMIL animace
- Srovnání možností programových nástrojů pro správu, řízení a sledování činnosti žáků při výuce podporované počítačem
- Vývoj Android aplikací v jazyce Python
- Pokročilé možnosti práce v dokumentech s využitím produktů společnosti Google
- Příprava komponent pro e-kurz na téma informatika a volný čas dětí a mládeže
- Příprava komponent pro e-kurz Elektronické prvky a systémy
- Příprava komponent pro e-kurz Elektronické praktikum
- Typy elektronických prvků a součástek v HW ICT
- Absolventi oboru, průzkum jejich uplatnění v praxi, anketní šetření
- Využití hry EUROFLY ve výuce zeměpisu (pro Tyflocentrum Plzeň)
- Návrh 8-bodových braillských převodních tabulek pro odečítač NVDA s ohledem na systém BlindMoose (pro Tyflocentrum Plzeň)
- Možnosti tvorby MOOC kurzů na platformě edX
- Možnosti tvorby MOOC kurzů na platformě Udemy
- Digitální technologie jako pomocník při studiu
- Vysokoškolský student a digitální portfolio
- Tvorba MOOC kurzů na platformě OpenedX
- Popularizace vědy prostřednictvím informačních a komunikačních technologií
- Informační technologie v celoživotním vzdělávání
- Vysokoškolský student a moderní technologie
- Distanční vzdělávání v Evropě
- Grafické modely, prostory, formáty v programovacím jazyce Java – výuková prezentace
- Vývojové prostředí NetBeans – výuková prezentace
- Sdílení databáze MS Access, multiuživatelský režim
- IPv6 a jeho implementace ve výukových učebnách KVD
- Problematika prolomení šifrování (Beast, Poodle, Drown) na aplikačních serverech škol
- Metodika výuky kybernetické bezpečnosti na základních školách
- Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
- Příprava komponent pro e-kurz Informační technologie ve výuce
- Technická realizace distančního kurzu ProgramováníMilan RŮŽIČKA
- Webové stránky pro nevidomé účastníky kurzu internetu s odečítačem (pro Tyflocentrum Plzeň)Petra BEKOVÁ