Témata diplomových prací na KVD - 2020
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 7. 12. 2020. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 1VD/2018.
Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
- Možnosti využití robotické stavebnice Vex IQ ve výuce na ZŠ
-
Úprava předmětu Počítačové sítě pro vzdělávání pro distanční výuku
Jan Švajcr
- Výukový elektronický materiál – Směry vývoje výpočetní techniky
- Výukový elektronický materiál – Sada úloh zaměřených na využití aplikace Wireshark ve výuce počítačových sítí
- Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití.
- Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
- Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
- Sada úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru).
- Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
- Výuka evidence a kontroly dat podle učebnice Práce s daty.
- Výukový elektronický materiál – Bezpečnost v digitálním světě.
- Výukové aktivity spojené s Wikipedií na základní škole.
- Elektronický výukový kurz Webové technologie pro vzdělávání (informativně: HTML5, CCS3, Responsivní design, Bootstrap).
- Výukový kurz Tvorba webu pomocí frameworku Laravel.
- Tvorba mobilní aplikace pro podporu karierního poradenství žáků ZŠ.
- Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1.
- Elektronický výukový kurz se zaměřením na správu počítačů a mobilních zařízení v prostředí vzdělávací instituce.
- Programové nástroje pro řízení a organizaci práce v týmu a jejich přímé využití ve vzdělávacím procesu.
- Vliv vzdělávacího aplikačního software na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti.
-
Arduino – TinyLab – možnosti využití ve výuce, sada úloh včetně výukového materiálu.
Jiří Noska
- Výukové simulační modely ve výuce – teorie, vlastnosti a příklady.
- Stavebnice Merkur – možnosti využití ve výuce, specifika v porovnání s jinými stavebnicemi.
- Komunikativní přístup k výuce programování.
- Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
- Distanční kurz Programovací techniky.