Témata diplomových prací na KVD - 2018
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 7. 12. 2018. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 1VD/2018.
Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
Katedrální kolo SVOČ 2019
Oznamujeme, že dne 17. 4. 2019 od 9:20 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci navazujících magisterských studijních oborů. Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.
- Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití.
- Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
- Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
- Sada úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru).
- Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
Témata diplomových prací na KVD - 2018
Mezní termín pro odevzdání podkladů pro zadání DP na sekretariát katedry je 7. 12. 2018.
Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 1VD/2018.
Po domluvě s případným vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších diplomových prací.
- Ověření učebnice LEGOrobotiky na základních školách (výzkumně orientované).
- Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Webové technologie pro vzdělávání.
- Tvorba vzdělávacího kurzu „Redakční systémy ve výuce na VŠ“ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal).
- Tvorba, implementace a ověření webového systému pro vedení pedagogických praxí na FPE ZČU.
- Elektronický výukový kurz se zaměřením na prostorovou počítačovou grafiku a animaci.
- Elektronický výukový kurz se zaměřením na správu počítačů a mobilních zařízení v prostředí vzdělávací instituce.
- Elektronický výukový kurz se zaměřením na programový nástroj Zoner Photo Studio X.
- Programové nástroje pro řízení a organizaci práce v týmu a jejich přímé využití ve vzdělávacím procesu.
- Vliv vzdělávacího software na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti.
- Stavebnice Merkur – možnosti a meze vyžití ve výuce, porovnání s jinými stavebnicemi.
- Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „příklady z předmětu EPSV“.
- Virtuální elektronické laboratoře – porovnání a možnosti využití (např. Microcap, MultisimBlue). Demonstrační příklady.
- Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „výukové simulační modely z TCHP“.
- Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Počítačová grafika pro vzdělávání.
- Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1.
- Současný stav MOOC kurzů v ČR a zahraničí a možnosti využití ve vzdělávání.
- Výuka programování za pomoci volně dostupných online zdrojů.
- Komunikativní přístup k výuce programování.
- Genderové aspekty výuky ICT.
- Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
- Distanční kurz Programovací techniky.