Témata diplomových prací na KVD - 2017
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 8. 12. 2017. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.
Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
Katedrální kolo SVOČ 2018
Oznamujeme, že dne 11. 4. 2018 od 9:00 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci navazujících magisterských studijních oborů. Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.
- Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití.
- Výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
- Dlouhodobé trendy v rozvoji digitální gramotnosti v oblasti úprav textů v ČR u maturantů.
- Sada úloh souvisejících s konečnými automaty (pro RVP dle výběru).
-
Sada úloh pro výuku algoritmizace.
Lukáš Zvěřina
-
Ověření učebnice Práce s daty na základní škole.
Miroslav Zíka
- Ověření učebnice LEGOrobotiky na základních školách (výzkumně orientované).
- Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1 pro vzdělávání.
- Tvorba vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Webové technologie pro vzdělávání.
- Tvorba vzdělávacího kurzu „Redakční systémy ve výuce na VŠ“ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal).
- Tvorba výukového e-kurzu: Současné směry ve vývoji digitální techniky.
- Tvorba elektronického výukového kurzu se zaměřením na prostorovou počítačovou grafiku a animaci.
-
Tvorba elektronického výukového kurzu se zaměřením na vývoj android aplikací v jazyce Python.
Martin Hofman
- Programové nástroje pro řízení a organizaci práce v týmu a jejich přímé využití ve vzdělávacím procesu.
- Vliv vzdělávacího software na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti.
- Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „volnočasové aktivity dětí a mládeže a informatika“.
- Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „příklady z předmětu EPSV“.
- Virtuální elektronické laboratoře – porovnání a možnosti využití (např. Microcap, MultisimBlue). Demonstrační příklady.
- Tvorba výukového materiálu (e-kurzu) na téma „výukové simulační modely z TCHP“.
-
Digitální technologie jako pomocník při studiu.
Ondřej Hudec
-
Student vysoké školy a otevřené vzdělávací zdroje.
BLadislav Merhout
- Aktuální možnosti autorských nástrojů pro on-line vzdělávání.
- Využití kola iPadagogiky v praxi učitelů.
- Využití rozšířené reality při popularizaci vědy.
-
Využití interaktivních materiálů při výuce žáků-cizinců.
Hana Otcová
- E-learning a distanční vzdělávání v Evropě.
- Vizualizace dat v e-learningu.
- Využití ICT ve vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
-
Využití tabletu ve výuce na základní škole
Martin Prade
- Komunikativní přístup k výuce programování.
- Genderové aspekty výuky ICT.
- Pojmové mapy jako nástroj hodnocení ve vzdělávání.
- Distanční kurz Programovací techniky.