Témata diplomových prací na KVD - 2014
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 12. 12. 2014. Je třeba dodržet postup zadávání podle Vyhlášky děkana č. 03PD/2013.
Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
- Postavení informatiky v různých RVP oborů zakončených výučním listem
- Využití sady WebQuestů v průřezových tématech RVP oborů zakončených výučním listem
- Zvyšování počítačové gramotnosti na základě různých RVP oborů zakončených výučním listem
- Výukový elektronický materiál - Tvorba pojmových map pro vzdělávací oblast (dle výběru kromě ICT) z RVP oborů zakončených výučním listem
- Výukový elektronický materiál – Numerické metody a jejich využití
-
Výukový elektronický materiál – Kyberšikana (na vybraném typu školy)
Tomáš Franců
-
Distanční vzdělávací kurz Zpracování bakalářské práce ve Wordu 2010
Jana Brettlová
- Výuka algoritmizace a programování na ZŠ pomocí dětských programovacích jazyků
- Tvorba distančního vzdělávacího kurzu pro výuku předmětu Programování 1
- Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Redakční systémy ve výuce na VŠ (možno konkretizovat na Joomlu, WordPress či Drupal)
- Výuka objektově orientovaného programování na VŠ pomocí jazyka Object Pascal
- Porovnání státních vzdělávacích programů z pohledu utváření ICT kompetencí
-
Realizace elektronického výukového kurzu se zaměřením na tvorbu plošných vektorových animací
Tereza Přibylová
-
Vývoj mobilní aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
Jan Janák
- Implementace projektového vyučování do předmětu Informační a komunikační technologie na základní škole
- Vliv výukových aplikací na získávání znalostí a dovedností žáka ve vybrané vzdělávací oblasti
- Realizace výukové aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
- Možnosti simulačního programu ve výuce na ZŠ, SŠ
- Počítačová simulace ve výuce elektroniky na středních školách
- MAT – návrh úloh s využitím nepájivého kontaktního pole
- Využití e-learningu při samostatné přípravě žáků
- Využití e-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
-
Využití informačních a komunikačních technologií v mimoškolních vzdělávacích aktivitách pro žáky základní školy.
Zdeněk Lomička
- Chyby při využívání ICT ve výuce
- Individualizované učení s tabletem
- Kooperativní učení s tabletem
- Virtuální stroje s jednotnou univerzitní autentizací a jejich využití při výuce
- Hacking webů, útoky, možnosti ochrany
- Návrh a realizace výukového modelu s MS Active Directory
- Algoritmus pro dělení sítí při subnetování v IPv4, IPv6
- Připojení k eduroam z operačních systémů mobilních zařízení
- Výukové modely pro přepínání a směrování v počítačových sítích vytvořené v grafických síťových simulátorech
- Distanční kurz Informační technologie ve výuce
- Distanční kurz Programovací techniky
- Distanční kurz Úvod do programování Delphi