Témata diplomových prací na KVD - 2009

Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata.

Přejít na seznam starších diplomových prací.
Všechny obhájené diplomové práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
  1. Aplikace pro úvod do výuky programování
    David Žáček
  2. Distanční kurz XML
  3. Distanční kurz JavaScript a Ajax
  4. Distanční kurz Programovací techniky
  5. Distanční kurz Úvod do zpracování textových informací
    Pavel Knížák
  6. Distanční kurz Úvod do programování – Delphi
  1. Problematika tvorby multimediálních výukových materiálů s využitím Adobe Acrobat 9 Pro
  2. Využití vybraných freewarových aplikací pro úpravu digitálních fotografií
    Jiří Pavelka
  3. HD video: Prezentace katedry výpočetní a didaktické techniky
    Karel Ondrejčík
  4. Moderní internetové aplikace a služby
    Jiří Vohradský
  5. Multimediální podpora výuky - videopořad
    Petr Simbartl
  6. ActionScript AC3
    Jan Hodinář
  7. Grafický nástroj pro podporu internacionalizace a lokalizace aplikace MPA (Medical Process Assistant)
    Josef Hobel
  1. Výukový materiál o nových směrech (technologiích)v počítačovém hardware (na vybrané konkrétní téma)
  2. Výukový materiál pro práci s přídavným modulem stavebnice MAT
    Petr Cón
  3. Výukový materiál na APS – doplnění a úprava stávajícího kurzu
  1. Informační věstník KVD v XML
  2. XML v MS Office 2007
  3. Digitalizace audiovizuálního přenosu ve výuce
  4. Řešení matematických, statistických a logických příkladů pro druhý stupeň ZŠ v MS Excel 2007
  1. Tvorba distančního vzdělávacího kurzu Zpracování diplomové práce v MS Word 2007
  2. Výuka objektově orientovaného programování v jazyce Object Pascal na SŠ
  3. Autoevaulace školy jako nástroj zpětné vazby ve výpočetní technice
  1. WebQuest jako možnost podpory konstruktivní výuky na základních školách
    Lukáš Štich
  2. Představení konkrétního softwaru pro pojmové mapování a jeho využití ve výuce na středních školách
  3. Analýza postavení informatiky ve vybraném RVP oboru s maturitou a návrh konkrétní implentace do ŠVP ve vybrané oblasti
  4. E-learning jako prostředek usnadňující přechod studentů mezi středními školami
    Marek Chlupatý
  5. Přehled a využití elektronických informačních a vzdělávacích portálů českého školství
    Daniel Kantor