Témata bakalářských prací 2019
Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 14. 6. 2019.
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací. Všechny obhájené bakalářské práce můžete dohledat na Portálu ZČU.
Katedrální kolo SVOČ 2019
Oznamujeme, že dne 9. 4. 2019 od 9:20 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci bakalářských studijních oborů.
Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.
- Zdarma dostupné doplňky aplikace Google tabulky a jejich využití v předmětu Zpracování dat pro vzdělávání.
- Mobilní Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí na střední škole.Jan Švajcr (P17B0066P)
- Programování robotické stavebnice LEGO Mindstorms EV3 s využitím volně dostupných alternativ ke stejnojmennému programovacímu prostředí.
- Raspberry Pi jako pomocník při výuce počítačových sítí.Jaroslav Kurinec (P17B0063P)
- Mobilní aplikace pro výuku přírodopisu na 2. stupni ZŠ.
- Apple School Manager - tvorba průvodce pro učitel.
- Mobilní aplikace bez vlastního obsahu vhodné pro fixaci učiva na 2. stupni ZŠ.Radek Šťastný (P17B0065P)
- Analýza chyb 3D modelů a jejich úprava pro tisk.
- Využitelnost vytištěných 3D modelů v praxi.
- Porovnání a možnosti využití freeware aplikací pro tvorbu 3D modelů.
- Porovnání aplikací pro 3D modelování a jejich možnosti.
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie informace.
- Proměny fungování komunity spojené s českou verzí Wikipedie.
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie grafů.
- Principy a příklady počítačové infiltrace jako součásti kybernetické války v mezinárodních sporech.
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Konečné automaty a formální jazyky.
- Srovnání konceptů digitální gramotnosti na úrovni dílčích kompetencí.
- Možnosti robotů Ozobot.
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Zpracování kvalifikační práce.
- Algoritmy v životě lidí.
- Tvorba multiplatformních mobilních aplikací pomocí frameworku Flutter.Petr Vomáčka (P17B0068P)
- Tvorba multiplatformní aplikace pro dětské karierní poradenství.
- Inovace webového portálu pro popularizaci výuky pomocí robotických stavebnic.
- Moduly pro webový informační systém praxí na FPE ZČU.
- Tvorba uživatelského rozhraní webové učebnice LEGO robotiky.
- Komponenty pro výukový materiál - Webové technologie pro vzdělávání.
- Představení virtuální reality a její využití v praxi.
- Vytvoření interaktivních příkladů pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce.
- Příprava podkladů pro off-line blokové programování pro 3D tiskárnu.
- Porovnání prostředí a možnosti využití geoherních aplikací.
- Porovnání on-line a off-line prostředí pro výuku blokového programování.
- Aktuální trendy využití virtuální reality.
- Aktuální trendy využití rozšířené reality.
- Vývoj programového nástroje pro tvorbu a editaci SVG animace.
- Návrh, tvorba a správa vlastní NoSQL databáze s využitím volně dostupných programových nástrojů.
- Nelineární editace videa volně dostupnými programovými nástroji.
- Pokročilé možnosti práce v dokumentech produktů společnosti Google.
- Elektronické experimenty virtuální a reálné - příprava výukového materiálu.
- Volně dostupné simulační prostředky pro elektroniku a možnosti jejich využití ve výuce.
- Technologie pro procesory – příprava výukového materiálu.
- Výukové simulační modely – teorie, vlastnosti a příklady.
- Arduino – TinyLab – možnosti využití ve výuce, příprava výukového materiálu.
- Studijní programy učitelství informatiky v ČR.
- Využití virtuální reality ve vzdělávání.
- Výuka počítačových sítí na střední škole.Michal Velíšek (P16B0069P)
- Komponenty pro výukový materiál - Power BI.
- Komponenty pro výukový materiál - Počítačová grafika.
- Nové možnosti ve standardu ECMAScript 6 pro JavaScript.Dominik Novosad (P16B0363P)
- SVG animace - sada příkladů pro podporu výuky.
- Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
- Technická realizace distančního kurzu HTML5
- Technická realizace distančního kurzu numerické metody řešení soustav lineárních rovnic