Témata bakalářských prací 2018
Témata vybírejte a konzultujte s vyučujícími do 15. 6. 2018.
Po domluvě s potenciálním vedoucím práce jsou možná i další témata. Přejít na seznam starších obhajených bakalářských prací.
Katedrální kolo SVOČ 2018
Oznamujeme, že dne 12. 4. 2018 od 9:00 se bude konat katedrální kolo soutěže studentských vědeckých a odborných prací v sekci bakalářských studijních oborů.
Více informací naleznete v dokumentu vyhlášení.
- Zdarma dostupné doplňky aplikace Google tabulky a jejich využití v předmětu Zpracování dat pro vzdělávání
- Mobilní Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí na střední škole
- Prezentace vzdělávací instituce na sociálních sítích
- Periferní zařízení pro iPad a jejich možné využití ve výuce přírodopisu
- Porovnání volně dostupných mobilních aplikací pro záznam sportovních aktivit (iOS)Pavel Strousek (P16B0064P)
- Bookry - tvorba průvodce pro učitele
- iBooks Author - tvorba průvodce pro učitele
- Analýza chyb 3D modelů a jejich úprava pro tisk
- Využitelnost vytištěných 3D modelů v praxi
- Porovnání a možnosti využití freeware aplikací pro tvorbu 3D modelů
- Porovnání aplikací pro 3D modelování a jejich možnosti
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie informace
- Proměny fungování komunity spojené s českou verzí Wikipedie
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Teorie grafů
- Principy a příklady počítačové infiltrace jako součásti kybernetické války v mezinárodních sporech
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Konečné automaty a formální jazyky
- Srovnání konceptů digitální gramotnosti na úrovni dílčích kompetencí
- Komponenty pro výukový elektronický materiál – Práce s daty
- Implementace ochrany osobních údajů podle GDPR ve školách a školských zařízeníchRadek Sedláček (P16B0011K)
- Ověření učebnice LEGO robotiky na 2. stupni ZŠ
- Inovace webového portálu pro popularizaci výuky pomocí robotických stavebnic
- Příprava podkladů pro off-line blokové programování pro 3D tiskárnu
- Porovnání prostředí a možnosti využití geoherních aplikací
- Porovnání on-line a off-line prostředí pro výuku blokového programování
- Aktuální trendy využití virtuální reality
- Aktuální trendy využití rozšířené reality
- Vývoj programového nástroje pro tvorbu a editaci SVG animace
- Návrh, tvorba a správa vlastní NoSQL databáze s využitím volně dostupných programových nástrojů
- Pokročilé možnosti práce v dokumentech produktů společnosti Google
- Komponenty pro e-kurz Elektronické prvky a systémy
- Volně dostupné simulační prostředky pro elektroniku a meze jejich využití ve výuce
- Booleova algebra – sada příkladů pro podporu výukyJiří Noska (P16B0008K)
- Komponenty pro e-kurz na téma informatika a volný čas dětí a mládežeMichael Šrámek (P16B0364P)
- Návrh osmibodových braillských převodních tabulek pro odečítač NVDA s ohledem na systém BlindMoose
- Nové možnosti ve standardu ECMAScript 6 pro JavaScript
- Komponenty pro výukový materiál - Počítačová grafika
- Komponenty pro výukový materiál - HTML elementy Canvas a SVGLukáš Ledvina (P16B0361P)
- Digitální technologie jako pomocník při studiu žáků s postiženímMichal Lohr (P16B0068K)
- Vysokoškolský student a digitální portfolio
- Tvorba MOOC kurzů na platformě OpenedX
- Popularizace vědy prostřednictvím informačních a komunikačních technologií
- Informační technologie v celoživotním vzdělávání
- Vysokoškolský student a moderní technologie
- Možnosti rodičovské kontroly bezpečnosti dětí na internetuJiří Bauer (P16B0001K)
- Domácí procvičování žáků základní školy s podporou aplikací pro mobilní zařízeníOndřej Polák (P16B0059P)
- Mobilní aplikace pro podporu studia na vysoké školeSimona Šedivcová (P16B0065P)
- Technická realizace distančního kurzu Sbírka příkladů v XML
- Technická realizace distančního kurzu HTML5
- Technická realizace distančního kurzu numerické metody řešení soustav lineárních rovnic