1. Úvod: Multimédia pro práci s postiženými

  1. Úvod: Multimédia pro práci s postiženými
    Multimédia pro práci s postiženými
2. Multimédia

  1. Úvod: Multimédia
  2. Studijní článek: Vymezení pojmu multimédia
  3. Studijní článek: Multimediální počítač a handicapovaní
3. Počítačová syntéza řeči, systémy TTS

  1. Úvod: Počítačová syntéza řeči, systémy TTS
  2. Studijní článek: Systémy TTS
  3. Studijní článek: Voice Reader Studio
  4. Studijní článek: Odečítač obrazovky Zoom Text 9.1
  5. Studijní článek: Odečítač obrazovky Window-Eyes 7.2
  6. Studijní článek: SpeechTech TTS
  7. Studijní článek: Zkušenosti s počítačovými hlasy
  8. Studijní článek: Zkušenosti s programovým vybavením
  9. Studijní článek: Automatická syntéza a rozpoznávání znakového jazyka
4. Převod řeči do textu; systémy ASR a V2T

  1. Úvod: Převod řeči do textu; systémy ASR a V2T
  2. Studijní článek: NEWTON Dictate 2.5
  3. Studijní článek: MegaWord
  4. Studijní článek: Adobe Soundbooth
5. Rozpoznávání textu: OCR

  1. Úvod: Rozpoznávání textu: OCR
  2. Studijní článek: ABBYY FineReader 10 Professional Edition
6. Zpracování zvuků

  1. Úvod: Zpracování zvuků
  2. Studijní článek: Multimediální počítač a kvalita hlasu a sluchu
  3. Studijní článek: Základní konfigurace zvukových zařízení ve Windows (7)
  4. Studijní článek: Základní konfigurace zvukových zařízení v aplikaci Soundbooth
  5. Studijní článek: Pracovní prostředí aplikace Adobe Soundbooth CS4
  6. Studijní článek: Nahrávání a přehrávání zvuků v aplikaci Adobe Soundbooth CS4
  7. Studijní článek: Výběr zvuků v aplikaci Soundbooth
  8. Studijní článek: Úprava zvuků v Soundbooth: zoom, značky, ořez, smazání, útlum
  9. Studijní článek: Značky při nahrávání v Soundbooth
  10. Studijní článek: Klíčové snímky a změna hlasitosti v Soundbooth
  11. Studijní článek: Nahrávání a přehrávání zvuků v aplikaci Audacity
  12. Autotest: Autotest1
7. Bitmapová a vektorová grafika

  1. Úvod: Bitmapová a vektorová grafika
  2. Studijní článek: Charakteristika bitmapové a vektorové grafiky
8. Bitmapová grafika

  1. Úvod: Bitmapová grafika
  2. Studijní článek: Charakteristika bitmapové grafiky
  3. Studijní článek: Bitnapová grafika a barvoslepost
  4. Studijní článek: Simulace vidění při glaukomu
  5. Studijní článek: Adobe Photoshop CS4: nový obrázek
  6. Studijní článek: Pracovní plocha
  7. Studijní článek: Nástroje
  8. Studijní článek: Pravítka
  9. Studijní článek: Základní typy zobrazení
  10. Studijní článek: Barevné režimy
  11. Studijní článek: Změna velikosti plátna
  12. Studijní článek: Ořezávání
  13. Studijní článek: Histogram
  14. Studijní článek: Úrovně
  15. Studijní článek: Křivky
  16. Studijní článek: Vrstvy
  17. Studijní článek: Typy vrstev, svazování vrstev, skrývání vrstev; skupiny vrstev
9. Vektorová grafika a text

  1. Úvod: Vektorová grafika a text
  2. Studijní článek: Úpravy textu pro dyslektiky
  3. Studijní článek: Corel Draw X4: nový obrázek
  4. Studijní článek: Pracovní plocha
  5. Studijní článek: Nástroje
  6. Studijní článek: Režimy zobrazení
  7. Studijní článek: Vrstvy, uvedení
  8. Studijní článek: Vrstvy, umisťování kreseb
  9. Studijní článek: Vrstvy, typy vrstev, skrývání vrstev; zamykání vrstev
  10. Studijní článek: Kreslení křivek
  11. Studijní článek: Kreslení objektů
  12. Studijní článek: Výběr, přesun a změna pořadí a základní úprava objektů
10. Vektorové animace

  1. Úvod: Vektorové animace
  2. Studijní článek: Flash CS4: vytvoření animace doplněním pohybu
  3. Studijní článek: Flash CS4: jiný způsob vytvoření animace doplněním pohybu
  4. Studijní článek: Adobe Flash CS4: maska
  5. Studijní článek: Flash CS4: animace doplněním tvaru
11. Zpracování digitálního videa

  1. Úvod: Zpracování digitálního videa
  2. Studijní článek: Příklad videa pro lidi se sluchovým postižením
  3. Studijní článek: Pracovní prostředí Pinnacle Studio 14, nastavení, časový kód
  4. Studijní článek: Přehrávač a album
  5. Studijní článek: Projektový zásobník
  6. Studijní článek: Film
  7. Studijní článek: Měřítko časové osy
  8. Studijní článek: Editace videa
  9. Studijní článek: Videoklipy
  10. Studijní článek: Rozdělení klipu
  11. Studijní článek: Trimování na časové ose
  12. Studijní článek: Trimování nástrojem'Vlastnosti klipu'
  13. Studijní článek: Rozšířený střih na časové ose
  14. Studijní článek: Střih dvou stop
  15. Studijní článek: Nástroj Chromatický klíč
  16. Studijní článek: Nástroj Obraz v obraze
  17. Studijní článek: Fotografie a obrázky ve videu
  18. Studijní článek: Titulky
  19. Studijní článek: Obrazové efekty
  20. Studijní článek: Klíčování snímků
  21. Studijní článek: Panel nástrojů Audio
  22. Studijní článek: Nástroje Audia
  23. Studijní článek: Hlasitost a míchání zvuků
  24. Studijní článek: Tvorba menu
  25. Studijní článek: Export videa na disk
  26. Studijní článek: Export videa do souboru
12. Autorské nástroje

  1. Úvod: Autorské nástroje
  2. Studijní článek: ProAuthor 6.5
13. WWW stránky a multimédia

  1. Úvod: WWW stránky a multimédia
  2. Studijní článek: Přístupné www stránky
14. Výpočetní technika a zdravotně postižení

  1. Úvod: Výpočetní technika a zdravotně postižení
  2. Studijní článek: Výpočetní technika a zdravotně postižení
  3. Úkol: zpracování projektu intervence s využitím multimediálních prostředků